مثل چشماي خسته ي لبريز

مثل چشماي خسته ي لبريز,مثل,چشماي,خسته,ي,لبريز,

----------------------------------------------------------------------------------------   1. دانلود نت و ملودی و تبلچیر گیتار | آکورد - آکورد …مثل لحظه ي بارون و پاييز ، مثل چشماي خسته ي ل

نقشه سایت

خانه
خوراک

عینک خلبانی

همراه با دستمال اورجینال برای کسانی که دنبال طرح خاص، شیک و جذاب می باشند. مناسب برای آقایان و خانوم ها و چهره های مختلف با استاندارد UV400 برای محافظت از چشمان شما
قیمت : 16000تومان

میکرو مونوپاد

دارای ریموت شاتر بر روی دسته کوچکترین مونوپاد عرضه شده در جهان فقط به اندازه یک خودکار! حمل آسان قابل استفاده با تمام گوشی های اندروید و آیفون
قیمت : 18000تومان

بیگودی جادویی

حتما از مدل موهای خود خسته شده اید ، شاید به فکر فرکردن آن ها باشید حال اگر دوست ندارید که موی سر شما با این مواد شیمیایی فر آسیب نبیند توصیه مااین است که سراغ بیگودی جادویی Magic Leverag بروید.
قیمت : 16000تومان

دستگاه برقی دفع حشرات

کاملا کوچک و مناسب برای همراه بردن در سفر و … این دستگاه بی نظیر یکی از پرفروش ترین دستگاه ها برای از بین بردن حشران و حیوانات موذی در اروپا و ایران می باشد
قیمت : 18000تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 3604 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 9 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 1,778 بازدید دیروز : 1,332 ورودی امروز گوگل : 4 ورودی گوگل دیروز : 7 آي پي امروز : 303 آي پي ديروز : 128 بازدید هفته : 8,261 بازدید ماه : 45,329 بازدید سال : 326,825 بازدید کلی : 2,068,687 اطلاعات شما
    آی پی : 18.117.9.37 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : جمعه 08 تیر 1403

    آرشیو

    تبلیغات

    کسب درآمد میلیونی

    مثل چشماي خسته ي لبريز



    ----------------------------------------------------------------------------------------






     
    1. دانلود نت و ملودی و تبلچیر گیتار | آکورد - آکورد …
    مثل لحظه ي بارون و پاييز ، مثل چشماي خسته ي لبريز.مثل اشكاي ريخته رو گونه ، ديگه چيزي ازم .
    دانلود نت و ملودی و تبلچیر گیتار | آکورد - مازيار … 
     

    2. گیتار - مازیار فلاحی - لحضه ها
    مثل لحظه ي بارون و پاييز ، مثل چشماي خسته ي لبريز.مثل اشكاي ريخته رو گونه ، ديگه چيزي ازم .
    بی صدا - اکورد اهنگ لحظه ها مازیار فلاحی 
    گیتار - آکورد مازیار فلاحی 
    مثل لحظه ي بارون و پاييز ، مثل چشماي خسته ي لبريز.مثل اشكاي ريخته رو گونه ، ديگه چيزي ازم .
     

    3. اکورد لحظه ها از مازیار فلاحی
    مثل لحظه ي بارون و پاييز ، مثل چشماي خسته ي لبريز.مثل اشكاي ريخته رو گونه ، ديگه چيزي ازم .
    كلوپ گيتاري - دانلود اهنگ هاي مازيار فلاحي 
    ژوبينا جون - متن آهنگ لحظه‌ها از مازيار فلاحي. 
    مثل چشمايه خسته‌ي لبريز. مثل اشكايه ريخته رو . مثل چشماي خسته لبريز. مثا اشكاي ريخته رو .
     


    4. آموزش موسیقی" نوای همایون
    مثل قايقي خسته تو دريا مثل ديدن تو توي رويا مثل تيك تيك خسته ي ساعت مثل قصه ي تلخ .
    سلطان صدا و احساس. 
     

    5. اکورد و ریتم های گیتار به سبک پاپ
    مثل لحظه ي بارون و پاييز ، مثل چشماي خسته ي لبريز.مثل اشكاي ريخته رو گونه ، ديگه چيزي ازم .
    بی صدا - اکورد اهنگ های گیتار 
     

    6. گیتار کلاسیک - مازیار فلاحی
    مثل لحظه ي بارون و پاييز ، مثل چشماي خسته ي لبريز.مثل اشكاي ريخته رو گونه ، ديگه چيزي ازم .
    Guitar Chords Of Maziyar Fallahi - Lahzeha - farasoot.ir 
     


    7. رزبلاگ
    پاييز ، مثل چشماي خسته ي لبريز.مثل اشكاي ريخته رو گونه ، ديگه چيزي ازم . 19 . فصل بــــ .
    رمان عاشقانه و زیبای "بانوی سرخ" 
     

    8. تماشاگه ترنم عشق - bloodeyes.blogfa.com
    خونه لبريز سکوته . هيچ کس اين چشماي خسته . درون کلبه ي سوخته اي که .
    نت سوم/اکورد/نت/دانلود اهنگ - شادمهر عقیلی 
    goldjar4.persiangig.com 
    goldjar4.persiangig.com
     

    9. د م بــ ـا ز د م . (سبک وشعر مداحی ) - سبک زمینه ده …
    چشماي خسته ام آقا . نگاه ِ خسته ي تو لبريز درده . . طفلم اما مثل ِ قاسم .
    ترانه خانه - متن آهنگ های افشین سپهر 
     


    10. هرگز نگو دیر است - متن ترانه های ماندگار
    . راه رسيدم هنوزم خسته . مثل بارون پر نعمت ، مثل راهب نجيبي من دل خسته ي عاشق به تو لبريز .
    كساني كه ميخواهند شعر هاي زيبايي ببينند بيايند 
     

    11. َشادمهریا خوش آمدید - اکورد اهنگ محال
    مسافر خسته ي من يه . ميونه آتيش بازي چشماي تو . قدم زدم . عاشق من لبريز .
    ترانه خانه 
    خـــ ــیلی دلم گرفته از خیلی ها.#(×_×) 
    حالا من موندمو چشماي خسته/ حالا من . مثل دیوار . سينه ام از غم بي عشقي و ي همنفسي لبريز .
     

    12. نت سوم/اکورد/نت/دانلود اهنگ
    شب آتيش بازي چشماي تو از . مسافر خسته ي من يه . ساغر مستي من ، همه ي هستي من . مثل يه كبوتر .
    دلمان که که میگیرد تاوان لحظه هاییست که 
    فصل زيباي من، پاييز - tebyan.net 
    من مست ز مشروب دو تا چشم ِ تر خسته ي . گر چهره ي من مثل غمي . و من تهي از بودنم تا با تو لبريز .
     


    13. بو خوشه ویسته که م ئاره زوو
    بلکه از عاطفه لبريز شد و . . دوو خه‌ته‌که‌ى سه‌رگۆناى . تکرار همه چیز توی زندگی خسته .
    شعر عاشقانه 
     

    14. مجله انسانیت - اس ام اس های عاشقانه دوستانه
    . غمگين و خسته ، من چه . لحظه ي سقوط من دست تو مثل معجزه . هنوز چشماي من .
    یک عمرگذرازتنهایی - درددلهای خودم اززبان دیگران 
    حسن فطرس - ـ اشعار ادبي 
    پاي چشماي قشنگت، منم و دارِ . آبي درياي بي دريايي‌ات لبريز . اين خسته‌ي خواب رفته ميان .
    برو هر جا که مي خواهي برو آسوده باش اما / مواظب باش مثل من . قلب خسته ي ما . چشماي شــما پس مي .
     

    15. دختری عاشق اما تنها - loverbutalone.blogfa.com
    . بعد از مدت ها اومدم،خسته ي خسته . مثل دختر بچه ها از . چشماي من ريز و ريزتر ميشه تا بلكه .
    یکی قشنگی منظره رومیبینه یکی کثیفی پنجره - … 
    ا شــک ر و ضــه××× سبک و شعر مداحی××× - حضرت … 
    به ياد آن دل از شهر خسته . مثل دسته ي دستاس . حبيبه ي علي(ع)3 مادر مادر. چشماي ملائک .
     


    16. نامه های عاشقانه
    بيا اي مونس دل بي قرارم بيا پيمانه ام لبريز عشق است . سلام خسته نباشي . چشماي تو براي .
    کوچه های خاطره - mahyaar.blogfa.com 
    دل شکسته ی من - shima23.blogfa.com 
    یه قصه گوی خسته. . در نهان خانه ي جانم گل ياد تو . دوسـت ندارم چشماي .
     

    17. عشــــــق ینی رمان :))))) - رمان نسيمي در كوير (5)
    تو بزرگي مثل اون . تويي كه با شور و شوقت اين خونه ي سوت . خسته شدم از هوس بازي هات .
    دلهای سنگ صبور 
    متن ترانه هاي بياد ماندني - صفحه 3 - تالارهای … 
    6/2/2014  · سر رو شونه هات نذاشتم مثل . فکر چشماي تو بودم با دلي از گريه لبريز شب عاشقونه ي من .
    چشماي خسته و تنهام ببين با ياد . مثل اون شب جدايي دوباره . اي خدا بنده ي خسته ت بي دليل .
     

    18. استادسیاوش قمیشی و بررسی آثار ایشان [آرشیو] - …
    2/21/2011  · تو چشماي تو نطفه . غم روي قلب خسته ي من خزه . خسته تن مثل .
    به تو عادت دارم، مثل پروانه به آتش.. 
    گنجینه ی ادب 
    خواب دیدم خسته . بس که مثل چشماي توباروني وپرازغمه . بعد تو دست بارون رو شونه ها ي گل .
    به تو عادت دارم، مثل . ميستاني زجر مده خسته ام از . لبريز غم بود گذارت بر مزار .
     


    19. پسر ایرونی
    چشماشو بست و مثل هر شب انگشتاشو کشيد روی دکمه های پيانو . . چشماي بي فروغ . خسته ام .
    شعر عاشقانه - شعر - aphrodite-bita.blogfa.com 
     

    20. فصل زيباي من، پاييز - tebyan.net
    قلب پاك و ساده ي ما، مثل . يا قلب پاك و ساده ي لبريز ِ . چشمه ي ملموس نبود. ناي نفس خسته ز غم .
    دلنوشته های من - rafiyaqubi.blogfa.com 
     

    21. الماس ابی
    خونه لبريز سکوته . دو چشم خسته ي . چه قدر سخته تو چشماي کسي که تمام عشقت رو ازت .
    همه نوشته هام به خاطر تو بود بس 
    مـن بـه یاد تــو شکــــــــــسـتـــم 
    تو مهي مثل حقيقت . چشمه ي چشماي نازت مث اشك من . تنها نيستم چرا که لحظه هايم همه لبريز از .
    هر شب هنگامی که دنیای خسته در خواب فرو می رود . چشماي بيقرارت . كنار چوبه ي دار از من .
     


    22. اشکان خطیبی - دوستان عزيزم؛ تك تك پيام هاتون رو …
    دوستان عزيزم؛ تك تك پيام هاتون رو خوندم و لبريز عشق شدم . ى شمايى كه . مثل شما رو داشت .
    کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد کرد 
    دوستت دارم گرچه باور نداری 
    مي پرسم از چشماي تو ممكنه اينجا . رسمه كه لحظه ي سفر يادگاري . كي لبريز شود و طغيان كند .
     

    23. روياي زيبا
    در بـاز کــن از راه دور رســــــیده ام این خسته بی دلیل در این . نيستي مثل . سينه ي منه! توي .
    اشعار مریم حسنی از استان فارس 
    ترانه عشق - saniehjodaee.blogfa.com 
    عشق يعني جام لبريز از شراب . تو كه چشماي قشنگت خونه ي صد تا . بيا و مثل گذشته جز به من .
     

    24. حضرت علي اکبر (ع) - درنواحی‌نوحه
    بیقـرارته نگـاه خسـته ي من. چشم خسته و به . مي باره عطر خدا از نگاش، لبريز . مثل عموش .
    دنیای شعر 
     


    25. عشق یعنی.........بی انتها
    تو سـايـبـان امـــــيـدي بـراي يـك دل خـسـتـه/ تومثـل . ي آرزوهات . چشماي تو .
    ترانه های پاپتی ':. 
     

    26. شعر دلتنگی
    امروز صفحه ي خالي . اگه مي خواين بال منم مثل بالتون كباب نشه . دعا كنيد اين خسته دل از .
    تنهایی من 
     

    27. pelan.tv
    pelan.tv
    @تنهاترين مسافر جاده عشق دلش شكسته@ 
     


    28. محبت برای عشق - mehrana1368.blogfa.com
    زد زیر عشقش که یادش نیادُ مثـــــــــــــــل همه . بگیره میگم خسته . به سراچه ي .
    دانلود رمان | رمان رمان رمان - رمان با عشق شدنیه 
     

    29. دفتر عشق یک دلسوخته - zendanegham.blogfa.com
    بدان که روحم از همه دردها خسته . بينمت بااون چشماي مهربون . مثل آن شيشه ي مغرور .
    فریادهای یک روح مقدس 
     

    30. من برای همیشه - saheren.blogfa.com
    يه موقع هم اونقدر بزرگ مي شه كه عزیزترین كسانمون رو به اندازه ي . لبريز از . خسته تر از .
    عاشق و شيدا شدم - delarram.blogfa.com 
     


    31. عشق و نفرت - fargoool.blogfa.com
    مي پرسم از چشماي تو . رسمه كه لحظه ي سفر . تو مثل سايبان اميدي براي يک دل خسته تو مثل .
    تــــــــمـــــنـــــا•`*•. 
     

    32. ๑۩۞۩๑ وبــــلاگ پــسر های اهـــواز ๑۩۞۩๑
    من پر از وسوسه ي عاشقي کردن . اين من و ياد تو و چشماي لبريز از . خسته شدم از اين همه تنهايي .
    غم تنهایی 
     

    33. maneto7.blogfa.com - مَنـــــِ تــو
    سرمن از ناله ى من .
    hamed051.blogfa.com - کلبه نوشته های یه عاشق 
    پشت نقاب شب - saeedbizar.persianblog.ir 
    دوباره مثل . نور چشماي قشنگت توي قلبم . خسته ام فرشته ي .
    دلسوخته ي عمر کم فاطمه ايم هرچند که خسته ايم از اين حال ، .
     


    34. گلاره - gelareh.blogfa.com
    خدا رو شکر چون واقعا خسته ام و . دگر فرياد ها در سينه ي . چه قدر سخته تو چشماي کسي که .
    د م بــ ـا ز د م . (سبک وشعر مداحی ) - ولادت ها و اعیاد 
     

    35. اشعـار عاشقـانـه [آرشيو] - Page 19 - P30World Forums .
    4/5/2010  · ناي نفسهاي خسته ي من چشماي در . صد هزاريك آسمان ابري لبريز در من است"دلتنگي . مثل خاکستر .
    MAN B TO - tamamshodam.blogfa.com 
     

    36. زیباترین نوشته ها
    اين روزا چشماي همه غرق نياز و . مثل آن روز نخست . . دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم .
    جک و پیامک و اس ام اس های روز - شعر های زیبا در مورد روز … 
    عشق واقعی 
    و از رگ مجنون خسته خون به در .
    تو لبريز عظمتي تو را . صفحه ي گيتي . هنوز هم در پي گذشت سالها تن خسته .
     


    37. عشقای دروغین سیریک - djsiriki.blogfa.com
    میدونستم که یه روز خسته میشی مثل . فکر چشماي تو . با دلي از گريه لبريز شب عاشقونه ي من که .
    شایان عزیز 
     

    38. ღ♥ღ(¯`•.¸ یکی مثل تو ¸.•´¯)ღ♥ღ
    یکی مثل تو.همونی . جسم های خسته ی ما در رکود خویش . شايستگی برای لبريز .
    عـــشــقــــــ یـــــعـــــنـــــیــــ 
     

    39. عشق@دوستی@صداقت@مهربانی@شعر و .
    مي رود تا به هم ايد دو لب خسته ي . مثلِ گلِ ياسي برخوشه يِ دلِ . با چشماي‌ پر از اشک ، تو هم .
    roome asheghane - ssdaff.tripod.com 
    مهران داودی - فروش شعر 
    مبادا که از بودنم خسته . واسه اون دلي كه از عشق مي شه لبريز . واسـه چـشــماي قشنـكش همه ي .
     


    40. تراکم تنهایی(8) - rooomaan4.rozblog.com
    . غر می زد و می گفت بی خود دارم خودم رو به خاطر دفتر کار یکی دیگه خسته . مثل چشماي . ي ميكنم .
    متن آهنگ های ایرانی - سیاوش 
     

    41. sedaghat2007.blogfa.com - در جستجوی عشق
    قصه ي چشمان تو واسه ما تکراري . مثل تو که رو دلت پا .
    بوسه تقدير - nalahat.blogfa.com 
     

    42. دلنوشته های من
    شب که میرسد خیس است چشمهای خسته ام ، از فردا . پرده ي گناهات انقدر . مثل بال حشره .
    alonestlove.blogfa.com 
     


    43. عشق یعنی مستی و دیوانگی
    گلدوني سرد و خسته ام تو خاك من ريشه . چشماي من منتظرن منتظر . یا مثل چشم های شما با .
    کاروان و جاده خاکی 
    ابزار معرفی وبلاگ به دوستان 
    - باور كن مادر ديگه خسته شدم. . - تو اون چشماي قشنگت چي . - لابد به پشتوانه ي همون مثل معروف .
    تو همايي و من خسته . مثل نيلوفر و ناز ساقه ي . با وجود اين همه علم لبريز از كله .
     

    44. کاش یکی بود یکی نبود اول قصه ها نبود
    بگو به قاصدک بگو ، پیام این دل خسته . منكه لبريز . توي اين گود سياهي مثل فواره ي .
    mehrdad_esmailnezhad1354.blogfa.com 
     

    45. دلتنگیهای.
    وقتي شونه هات خسته شد به ياد بيار . تو كوچه هاي خسته ي شب هم دم . دلــم لبريز اندوه .
    سلام...گلم - paryy.blogfa.com 
     


    46. دانلود رمان | رمان رمان رمان - رمان با عشق شدنیه
    هروقت يادش ميفتيم.. لبريز از خنده و . صداي سلام..خسته نباشيد پروين . مثل اينكه دكترا .
    جملات فلسفی و عاشقانه - friend.knowclub.com 
     

    47. بهانه ای برای با تو بودن
    1.«پسرآدم،دختر حوا»دومين تجربه ي كارگرداني . تو مثل راز پاییزی . با تو بودن خسته شدم.من .
    شــــعــرهای عـــاشــقــانــه - شـــــعرهای عــــاشقـــانه . 
    عاشقانه ها شعر و عكس - pouria-sh.blogfa.com 
    به خدا مثل تو . چشمان فرو ميريزد و تپش قلبهاي خسته را بي . همه چشماي .
    رسمه كه لحظه ي سفر . چه جز دل خسته . داده زل بزني وبه جاي انکه لبريز از کينه و نفرت بشي .
     

    48. حر ف های یک دل
    پرنده های خسته . مثل يک پرنده ي . مي دوني که مي ترسم از اون چشماي شورت ما که مثل تو .
    من از پایان می ترسیدم و .آغاز کردم . 
     


    49. من از پایان می ترسیدم و .آغاز کردم .
    نميدوني چه تجربه ي شيرينيه . مثل اينكه . ازت لبريز . درد می کنه و خسته ست.اما دیدن فضای .
    تهران دانلود teh-dl 
    می توانیم 
    اين بار بر شانه هاي خسته ي من . دار شم ساره هم مثل همه ي ماهاست از كجا . چشماي اطرافيات .
    تو مثل هيچ كسي نيستي هيچ . ماه پيش چشماي تو . بارون غم ميباره هر دم رو ذهنو قلبو خسته ي .
     

    50. عشق و نفرت - عشق(شعر) - moh3n7push.blogfa.com
    زرد است که لبريز . اين روزا چشماي . انگار از غصه ی این فاصله ها خسته شدی. نگو باز مثل .
    اول به نام خدای عشق دوم به نام عشق 
     

    51. یا رب ندارم جز تو کس - minajoo00n.blogfa.com
    رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال و خسته . مراقب چشماي من باش . دوستي مثل . زرد است که لبريز .
    به او بگویید دوستش دارم 
     


    52. ساش - جملات کوتاه عاشقانه
    می دانم روزی با تن خسته و خیس . بااون چشماي مهربون . مثل آن شيشه ي مغرور .
    یکی را دوست میدارم افسوس او هرگز نمیداند 
    تقدیمی 
    غم را به دوش بکشیم، تنها مثل خدا . به چشماي خودت قسم . دنياي لبريز از رويا هاي سبز و سرخ !
    با رنگ قهوه ای واست نوشتم میخوای مثل تو بی وفایی . بهونه ي قشنگ من . لبريز از عشق خاموش .
     

    53. به کلبه عاشقونه ی خودتون خوش اومدین - شعر
    شوق ديدار تو لبريز شد از جام . فکر مي کني مثل هميشه قصه گفتي و من . دوسـت ندارم چشماي .
    عشق گمشده - hananekhanum.blogfa.com 
     

    54. عشق شیشه ای - mastar1978.blogfa.com
    خونه لبريز سکوته . غروب جمعه ي من بي تو پوك و پوده نشد . دوسـت ندارم چشماي .
    جملات عاشقانه،،،اس ام اس عاشقانه 
     


    55. پند نامه - شعر های تنهایی
    وين جفاپيشه ي تمام . ساعتي رفت و باز نامد شوي خسته شد ز انتظار . مراقب چشماي من .
    دوستــــــت دارم ای مهربانــــــم 
     

    56. مهران داودی - چشمان تو شهر را به هم می‌ریزد
    نمیتونه کسی جاتو بگیره ، نمیتونه کسی مثل . خسته شی ، من . ي چــشــمـاي تــو .
    balerahaee-royayeman.blogfa.com - حقیقت گمشده 
     

    57. amir.blogfa.com - عشق ومحبت
    بعضي عشقها مثل . چشماي بستمو . ديدنت امّا برايم مثل يک افسانه ي ديرينـه است بر تمام .
    falloflove.blogfa.com - قلب گمشده.... 
     


    58. جدیدترین اس ام اس ها۩۩۩★ - اس ام اس عاشقانه
    دل بستن مثل پرت . خسته شدي مي دونم ولي 16 . پنجره ي چشماي تو وقتي به چشمام وا .
    دنیای عاشقی - labkhand1385.blogfa.com 
    عکس ها و دل نوشته برای عشقم 
    . وبه جاي انکه لبريز از کينه و . جمله ي ما ستاره چين بود. مثل دريا . چشماي تو خيلي .
     

    59. عشق..sms.0ff.love - saeedbay.blogfa.com
    **چه زيباست به ياد تو با چشمهاي خسته . **لبريز کن . زندگي پينه ي دست پدر است، زندگي مثل .
    آلبوم مهتاب عشق - h-12345.persiangig.com 
    I Love You Aunt 
    با اون چشماي . پلکهاي مرطوب مرا باور کن ، اين باران نيست که ميبارد ، صداي خسته ي . دلش لبريز .
    . يه روز لبريز از شوقه . كي مثل من عاشقت بي وفا چشماي منتظر . خسته ي غمها .
     

    60. دلتنگی های من - khaterat-jodaii.blogfa.com
    منم گفتم مثل خودتم نتونستم . الان داري با چشماي نازت بهم نگاه . ي لعنتي خسته .
    وحید ب - شعر و ترانه - vahidbaq.blogfa.com 
     



    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد